Hallojsan!

Tänkte att jag skulle försöka börja blogga lite igen och hålla er uppdaterande om vad som händer i mitt liv nu när jag har flyttat och inte hinner åka till Bengtsfors eller Vänersborg så ofta (eller vill). Flyttade ju till Karlstad för drygt en månad sen och jag trivs så sjukt bra kan jag bara säga! Bor i en underbar korridor, träffat sjukt många härliga människor. Min nya favorit är min lelle granne Minna, underbar brud som gör att jag skrattar hela tiden! GO! Sedan har vi även Alex, skitgo kille :) Emma och Caro, som också läser till lärare har jag också kommit mycket nära. Härliga människor! Sedan har vi även Maja, Nayab, Phuong & Sagar som också är riktigt goa människor. Mmmm :) 

Lärare är det jag har börjat läsa till, med inriktningen Hinder och möjligheter för lärande, specialpedagog alltså. Känns sjukt bra det med. Har hamnat i en bra klass med många goa människor. Hade min första tenta igår och jag hoppas nu bara att jag klarade den, sjukt svår var den iallafall så det hoppas hoppas jag verkligen!

Singel är jag ju också, har väl varit ett tag eller hur man egentligen ska säga, efter en skitsommar så var det liksom ingen idé längre. Men jag måste säga att jag mår så sjukt mycket bättre såhär. Känns nästan taskigt att jag mår så bra själv. Nej, men det känns bra helt enkelt!

Jag trivs skitbra med studentlivet och har så himla kul jämt. Fester, idolmys med korridoren, alla andra serier som vi har fastnat i, att bara skratta med allihopa, däcka med alex på hans soffa, efterfesta tills kl 6, njuta av att vakna till i can walk on water i can fly (vem är du som har gett mig & minna ett gott skratt för livet?), osv osv osv. Så roligt som jag har haft det den senaste månaden är sjukt och jag älskar det. Karlstad är bäst och jag ska verkligen aldrig flytta "hem" igen, som det känns nu. Är ju trots allt född här och har bott här i 3 månader ;) Jag ska iallfall försöka hålla er uppdaterade ibland, lovar inget om hur ofta.

Ni där"hemma" vet att jag tänker på er och hoppas att ni har det bra! All kärlek från mig <3 PUSS!


Minna och Camilla på en korridorsfest










Kommentarer
Postat av: Anonym

Karlstad är en toppenstad att plugga i! Utan den hade du inte funnits ;)

pok mammi



ps. prova att skriva ett inlägg utan ordet sjukt ;)



2009-09-27 @ 22:25:21
Postat av: sara

hahaha, jag försöker o inte svära ;)

2009-09-27 @ 23:18:22
Postat av: Minna

bästaste blogg namnet ever!

2009-09-28 @ 14:07:02
Postat av: sara

JAG ÄR BÄST! ;)

2009-09-28 @ 18:32:16
URL: http://icanwalkonwatericanfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0