Tjabba!

Sitter mätt och go i soffan som vanligt, med Minna. Varsin dator och tvn, kan det bli bättre? Meningen vad ju att vi skulle fixa träningskort och börja träna idag men sjuka som vi är så gick det väl inte så bra... eller ja, vi använde vårt förnuft och sa att vi tar det när vi känner oss piggare. Men, duktiga har vi varit ändå! Vi har städat och röjt bort allt äckelpäckel från lördagens festligheter.

Skola 8-16 idag, trött, sjuk, jobbigt! Efter att ha avslutat min förra kurs med TENTA I LÖRDAGS tycker jag det är dåligt av dem att inte låta oss ha en riktig helg ledigt.. men jaja, vi körde på direkt och lärarna bara tjatade på, tror inte jag fick plats med så mycket mer information i mitt lilla huvud som förövrigt var....... fullt av feber? :D Skiter i om man inte kan säga så ;) Det var så det kändes iaf.. satt där och svettades. Sandra och jag tyckte förövrigt sjukt synd om oss själva på maten så vi köpte hamburgertallrik och cola, MMMmmmmmm! Vi hade dock kunnat dela eftersom det var sjukt mycket mat men nu vet vi det tills nästa gång! :)

Ikväll blir det idol & Svenska hollywoodfruar med mitt goa gäng som vanligt, livet är gött! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0