I'm the one who understands you....

Hejhej.. Sitter uppe mitt i natta (!!!) som vanligt. Helt äckligt jobbigt att jag aldrig kan sova längre! Varför rubbas hela min balans? Varför kan jag inte bli mig igen och sova jämt jämt och länge? JAG VILL JAG VILL SOOOOOVA! Vet seriöst inte när jag sov typ 10 timmar sist.. Har sovit sisådär på sin höjd 4-5 timmar varje natt det senaste, känner mig som en ZZOOOOMMMMBIIIE!!! Jäjä, det finns ju värre saker i livet att oroa sig över men det börjar bli riktigt frustrerande nu alltså... Sjuk som en gnu på det också. Feber, hosta, ont i halsen, ingen röst... Borde ta det lungt så jag hinner bli frisk någon gång men vem har tid med det? Vill till skolan imorgon, vill inte missa, vill inte svika studiegruppen. Men jag kan inte gå när jag mår såhär. FAN! Just nu känns det bara som om allt är emot mig, men det är nog bara ett *det är så jävla synd om mig* "moment" hoppas jag... Får jag inte sova riktigt snart vet jag inte vad jag gör... Den goa mensvärken gör ju inte allt bättre, MEN jag hittade tabletterna, annars hade jag......dött? Jäjä.. jag ska ge mig att klaga nu.

Hela huset sover? :P Jag vill se på film! Jag vill mysa under täcket... jag vill inte va ensam :( PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0