We don't care..

.. kul att jag nyss skrev ett inlägg som försvann, NOT! ÅH! Jäjä.. sitter iaf i soffan hemma hos familjen och väntar på att idol ska börja igen :) Säger bara en sak: ERIK! Älskar den killen, bäst bäst bäst! Jag brukar visserligen inte falla för artister så men han är ju helt sjuk :D Mmmm :)

I helgen blir det alltså att vara hemma med familjen, känns konstigt, som att jag aldrig flyttat men samtidigt känns det som om  jag alltid bott i mitt lilla rum på trio 10.. Saknar mina små grannisar redan faktiskt, min lelle lelle familj :D Mmm..

Imorgon blir det nog stan med mamma.. stan haha (a) Ja men en sväng iaf, säkert någon promenad och ta det allmänt lungt. Borde börja läsa i böckerna också så jag får ett hum om den nya kursen :)

På söndag bär det av till Ellös och mormor & morfar, morfar fyller gubbe: 65 :P Gamling ;) Ska bli kul att se dem igen! Sedan efter det blir det HEM TILL KSTAD IGEN :) <3 Jäjä, ha en fin helg, PUSS!

Min lelle lelle Minna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0