Tåg, buss, tåg, buss....

....Ja, så har min söndag sett ut, hela dagen! Åkte från Vänersborg vid tio i förmiddags och är ännu inte hemma i Karlstad, just nu sitter jag i Öxnered och väntar på mitt tåg som ska gå 20.07. Tur att jag har datorn annars vettefan hur jag hade fördrivit tiden idag alltså.

Idag har jag ju som jag nämnt tidigare varit i Ellös och firat morfar, kul att träffa både han och mormor <3. Vi och kusinerna gick till sjögården och åt tillsammans, god mat och jättemysigt. Sedan hem för att käka mera tårta och snacka..

Förövrigt har helgen varit så himla seg, klart att det är kul att träffa familjen men ändå. Känns inte som om jag gör något annat än att sitta på rava framför denna jävla datorm. Inte så jäkla kul en hel helg. Igår var jag festsugen så att jag trodde jag skulle spricka men får hålla mig tills på torsdag då det är hus/korridorsfest.

Just nu vill jag bara hem hem hem! Är hemma runt elva och då ska jag laga mig någon god kvällsmat, ta en lång dusch och bara njuta! Måste ladda upp inför en skolvecka med lektioner och föreläsningar VARJE DAG, omg.. Men det blir nog bra. Ska se till att köka det efterlängtade träningskortet nu också för det känns som att jag snart, snart är helt frisk. Är inte livet underbart..............KÖSS!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har varit glad att jag fått rå om min prinsessa, även om det varit tråkigt =)



pok

2009-10-04 @ 21:12:19
URL: http://innasego.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0