marry me minna, you'll never have to be alone!....

.... all we ever wanted is to look good naked!

Minna är bra hon, hur skulle jag orka med vardagen utan henne? oj oj! <3

Har ingen ispiration alls till att skriva. Men kan ju nämna lite kort vad som hänt det senaste.. Förra helgen var mammi här och hälsade på och vi hade det superbra! Tjötade, slappade, var på bio, var ute och åt, visade henne universitetet osv. <3. Jag var även på fest på lördagen här på campus (utan mamma) ;) Tog det lungt, snackade, dansade, spelade gh. Kvällen slutade såklart med att Alex, Minna och jag däckade i köket, vad annars?

Denna veckan har jag kämpat som en tok med forskningsuppgiften som bara bråkar med mig. Igår åkte jag till Alexandra och Bengtsfors. Får alltid så många blandade känslor när jag åker dit.. Vet inte om det är bra eller dåligt, jag får en känsla som vill ta mig därifrån men det finns ändå kärlek på något vis. Vi var iallafall på öppet hus på Strömkulle = min gamla skola. Var sjukt kul att träffa Elin och Niklas men även Inger och andra lärare. Elin är den jag saknar mest, hon har hjälp mig mycket inte bara inom musiken utan att växa som människa och tro på mig själv. Tack Elin, när jag är lärare ska jag bli som dig! Träffade även lite gamla klasskompisar och andra Bengtsforsmänniskor. Det var kul, bra att vara i Bengsfors en dag, nu är det skönt att vara hemma! Imorgon ska jag på new moon och på fredag är det korridorsfest.... its gonna be legendarý!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Minna

You belong here with me <3

2009-12-01 @ 23:50:22
Postat av: iNNA

Du suger på att blogga!

2010-01-27 @ 21:50:58
URL: http://innas.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0