Jag vet jag är kass!..

...på att uppdatera men jag har så mycket annat som hindrar mig att skriva :P hehe.. Glömmer helt enkelt bort!

Ja vad har hänt det senaste?.. Jag har bestämt mig för att vara nykter ett par veckor! Har varit så himla dålig det sista och det är det inte värt. Sedan har det bara blivit förmycket av det goda helt enkelt. Ja, halloweenfesten blev en hit, skitkul! Jag gillar mitt hus :)

Tråkigt nog så ligger jag hemma sjuk nu och skriver detta inlägg på tid som jag egentligen skulle haft på min VFU-plats. Har varit sjuk sedan i Måndags, riktigt dåligt. Feber, frossa, svettas, ont i magen, hosta, snor, snor, snor, huvudvärk... Inte min vecka helt enkelt.
Därav orkar jag inte skriva så mycket mer nu.. men... jag ska försöka skärpa mig...

....måste bara säga att Minna är en jävligt bra vän <3, glad att jag hamnade här :)

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3

2009-11-06 @ 16:55:09
URL: http://innasego.se
Postat av: sara mellberg

<3

2009-11-07 @ 01:18:25
Postat av: Minna

det är serriöst synd om dig

2009-11-13 @ 11:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0